Latest topics | » Hello everyone by Gnaro Sat 15 Jun 2024, 16:10
» Siamo arrivati alla fine di questa avventura / We arrived at the end of this adventure by Infin1ty Wed 03 Mar 2021, 00:56
» Richiesta di ammissione al clan by Gnaro Tue 24 Jul 2018, 23:33
» Ciao a tutti solo il cavaliere del cielo by alessandroalb Mon 21 May 2018, 09:36
» Storia di OA by skyknight Tue 15 May 2018, 19:53
» Aftershock e baseoa by kraig Wed 03 Jan 2018, 16:58
» Non c'è due senza tre by Guest Wed 27 Dec 2017, 10:16
» Greetings by colucci Mon 25 Dec 2017, 09:45
» Vorrei rientrare nei SoS! by NICO_THE_PRO Fri 20 Oct 2017, 16:45
» bell'uomo by kraig Sat 16 Sep 2017, 20:12
|
*SoS* INFO | -------------------- Every Sunday training @17:00 --------------------
|
|
| Hello everyone | |
| | Author | Message |
---|
rockybalboa
Numero di messaggi : 3 Data d'iscrizione : 2017-07-13
| Subject: Hello everyone Thu 13 Jul 2017, 23:20 | |
| Hi guys,
I just want to say that I respect everyone in SoS clan, me and Adriano played together for more than 8 years now. Hopefully someday we can play together soon.
Thanks Kind regards,
rockybalboa.
Last edited by rockybalboa on Tue 01 Aug 2017, 06:55; edited 1 time in total | |
| | | Gnaro
Numero di messaggi : 269 Data d'iscrizione : 2017-03-05 Età : 21 Località : Brescia
| Subject: Re: Hello everyone Fri 14 Jul 2017, 01:00 | |
| Hi "rockybalboa" The only time that i saw u in game was when u putted the *SoS* tag illegal lol Hope see u soon | |
| | | rockybalboa
| Subject: Re: Hello everyone Fri 14 Jul 2017, 13:10 | |
| Ciao Gnaro, No it wasn't illegal, Thor and Adriano let me use tag for 24 hour Hope my application is ok haven't heard from SoS leader yet | |
| | | Thor Admin
Numero di messaggi : 937 Data d'iscrizione : 2009-07-11
| Subject: Re: Hello everyone Fri 14 Jul 2017, 15:38 | |
| Non prenderci per il culo a casa nostra. Io non ho mai voluto ed adriano te lo ha permesso solo per una partita! Un'altra cosa, il nostro clan non ha leader! Per quello che mi riguarda la tua domanda è illegale visto che fai parte dei guild. Quindi o vuoi continuare a prenderci per il culo oppure sei poco serio se hai già lasciato il tuo ex clan. In ogni caso per quanto mi riguarda la tua richiesta non merita neanche una risposta. http://guild-oa.com/members/Attualmente io sono in viaggio e non ho la possibilità, qualcuno potrebbe avvertire dio di quello che sta accadendo qui? Se non la incontrate in gioco, il suo indirizzo di posta elettronica è dio@guild-oa.comGoogle translator Do not kidding us in our house. I never wanted and adriano you just allowed it for a game! Another thing, our clan has not leader! As far as your question is concerned, it's illegal because you're part of a guild. So either you want to continue kidding us or you're not serious because you've already left your ex clan. In any case, as far as I am concerned, you do not deserve a response either. http://guild-oa.com/members/Currently I'm on the go and I do not have the chance, could anyone feel dio of what's happening here? If you do not meet her in the game, her email address is dio@guild-oa.com | |
| | | Gnaro
Numero di messaggi : 269 Data d'iscrizione : 2017-03-05 Età : 21 Località : Brescia
| Subject: Re: Hello everyone Fri 14 Jul 2017, 18:45 | |
| Dio la avverto io in Discordanti In ogni caso lascio a fare a voi dato che io non lo conosco | |
| | | rockybalboa
| Subject: Re: Hello everyone Fri 14 Jul 2017, 21:29 | |
| Si io sono parte della guild e altri 6 o 7 clan, ma voglio unirmi SoS, quindi non devo essere preso a calci come non posso partecipare indietro per 24 ore e possiamo giocare insieme come ai vecchi tempi. Mi rende molto triste ti prego, accettami.
| |
| | | <Guild>Dio
Numero di messaggi : 3 Data d'iscrizione : 2017-05-20
| Subject: Re: Hello everyone Fri 14 Jul 2017, 22:36 | |
| | |
| | | Gnaro
| Subject: Re: Hello everyone Fri 14 Jul 2017, 22:37 | |
| Mommy Dio is here | |
| | | Gnaro
| Subject: Re: Hello everyone Sat 15 Jul 2017, 01:33 | |
| +++DIO SAID THAT HE IS NKT THE REAL ROCKYBALBOA+++ | |
| | | Thor Admin
| Subject: Re: Hello everyone Sat 15 Jul 2017, 17:00 | |
| Magari sbaglio, ma sono convinto che è il vero rb! Troppo perfetto il suo stile per essere un fake!
Google translator
Maybe I'm wrong, but I'm convinced it's the real rb! Too perfect his style to be a fake! | |
| | | Gnaro
| Subject: Re: Hello everyone Mon 31 Jul 2017, 01:49 | |
| Lol...l'avevo fatta tempo fa ma l'ho ritrovata solo ora | |
| | | Thor Admin
| Subject: Re: Hello everyone Mon 31 Jul 2017, 08:26 | |
| Prima non avevo dubbi, ora invece ho il dubbio che dio, per qualche suo motivo, sta coprendo il comportamento di rb. Uno come rb non durerebbe un minuto nei SoS, mentre nei Guild non sembra avere problemi, ci sara un motivo se nei Guild sono ammessi i troll??? Mi dispiace dirlo ma secondo me anche Dio è complice di questa situazione visto che non fa nulla per annullare il comportenti da troll di un membro del suo clan. Ne parlerò con tutti quelli che in questo periodo si lamentano di rb.
Google translate
Before I had no doubts, now I have the doubt that Dio, for some reason, is covering the behavior of rb. One like rb would not last a minute in SoS, while in the guild does not seem to have this problem, there will be a reason if trolls are allowed in the Guilds ??? I'm sorry to say it but in my opinion Dio is complicit in this situation as he does nothing to cancel the trolls of a member of his clan. I'll talk to all those who complain about RB at this time. | |
| | | Gnaro
| Subject: Re: Hello everyone Mon 31 Jul 2017, 10:39 | |
| Non so, fatto sta che mi stanno un po girando i coglioni adesso | |
| | | Thor Admin
| Subject: Re: Hello everyone Mon 31 Jul 2017, 11:30 | |
| In ogni caso nel sito dei guild è scritto: "...So if you want to be among us, take into account that behaviours such as flaming, spamming, cheating, any kinds of unfair play or disrespect for others are strongly discouraged." Si può leggere in questa pagina: http://guild-oa.com/about/C'è una cosa che non torna, se Dio scrive che il mancato rispetto verso gli altri è fortemente scoraggiato, perché non fa nulla per evitare che rb continui a fare il troll? Non mi sembra coerente! Dobbiamo cominciare a considerare il clan Guild come un clan di trolls? Google translate In any case in the guild site it is written: "... So if you want to be among us, take into account that behaviors such as flaming, spamming, cheating, any kind of unfair play or disrespect for others are strongly discouraged." You can read it on this page: http://guild-oa.com/about/Is there anything that does not go back if Dio writes that failure to respect others is strongly discouraged, why does she nothing to prevent rb from continuing to do the troll? It does not seem consistent! Should we begin to consider the clan Guild as a clan of trolls? | |
| | | Sponsored content
| Subject: Re: Hello everyone | |
| |
| | | | Hello everyone | |
|
| Permissions in this forum: | You cannot reply to topics in this forum
| |
| |
| *SoS* Players | Senior member -Active Players *SoS*AmonRa *SoS*Adr!ano *SoS*Colucc! *SoS*Kraig *SoS*AssY *SoS*THOR *SoS*F:x3r *SoS*$$$$ *SoS*N0r7h *SoS*Nurreo *SoS*Joves *SoS*GnaRo *SoS*XZ -Inactive Players *SoS*Mario *SoS*Dexter *SoS*BaggeFudder *SoS*Flash *SoS*$kuNk *SoS*Richy *SoS*Infin1ty *SoS*Vapore *SoS*Lerix *SoS*Krat0s *SoS*JohnnyTlove *SoS*Paolos *SoS*Slipkn0t Academy member -Active Players -Inactive Players (sos)Paper-bat (sos)Bumble Bee (sos)MikiMG
|
*SoS* on FaceBook | Il clan *SoS* è presente anche su FACEBOOK! clicca >>>qui<<< -------------------- Per raggiungerci in gioco,guarda su che server stiamo giocando sul >>dpmaster<< |
|